Turbūt nereikia pasakoti, kokia būna jūsų diena, kai ryte atsikeliate paniūrę ir nuo pat pirmos akimirkos norite sugriauti pasaulį. Ir kaip jaučiatės, kai tiesiog atsikeliate geros nuotaikos, nusišypsote mylimam žmogui, vaikams ir su meile einate pusryčiauti.
 
Kiekvieną ryta prabudę, mes kūriame naują scenarijų, naują savo dieną. Kokia ji bus priklauso tik nuo mūsų. Galime visą dieną niurzgėti ir gadinti visiems nuotaiką arba galime pasirinkti priešingą kryptį – pradėti savo naują rytinę pradžią su šypsena veide ir natūralia vidine ramybe, kurią išlaikysime visą dieną. Tereikia suimti save į rankas.
1Prabudimas ir pirmasis pusvalandis. Vos prabudus mūsų protas būna dar labai jautrus ir imlus visai informacijai, kurią jį pamaitiname. Todėl vos prabudus pasistenkite susitvardyti ir neimti į rankas telefono, nors ir kaip norite sužinoti, kas nutiko pasaulyje, kol jūs miegojote. Pirmąjį pusvalandį ar bent kelias minutes, kol bundate, pabūkite su savimi, pajauskite kėlimosi saldumą, tingumą, peržvelkite visą kūną, paklauskite kaip jis jaučiasi.
 
Panaudokite tą budravimo laiką produktyviai: pakartokite sau mintyse arba galite ir garsiai, kad šiandien laukia žvali ir energinga diena, aš gyva, sveika ir laiminga asmenybė, išgersiu skanios arbatos/kavos, jausiu laimę ir ramybę savo širdyje visą likusią dieną ir t.t. Galite tiesiog sukurti savo teiginius, pagalvokite apie tai, kas džiugina, galite tiesiog padėkoti, kad prabudote, kad turite nuostabią šeimą, mėgstamą darbą, jus supa geri žmonės ir t.t. Fantazuokite į valias 🙂
 
2. Judėjimas. Jei sunku atsikelti, kūnas sustingęs, o pabudę niekaip neprabundate – jums rytinė mankšta privaloma. Tik pradėję judėti suaktyviname kraujo ir kitų skysčių cirkuliacija. Prabunda virškinimo sistema ir kūnas supranta, kad mes jau atsikėlėme. Taip parengiame kūną veiklai. O jei atsikėlę vėl sėdatės ant kėdės, paskui į automobilį, iš jo darbo vietoje 8 valandas prasėdime. Kūnas galbūt taip ir nesupras, kad jau atsikėlėte ir turite dirbti 🙂
 
3. Veiksmas vonioje. Sakoma, kad prieš veidrodį atliekamos praktikos (pvz., afirmacijų kartojimas) yra 100 kartų efektyvesnės nei daromos įprastai. Todėl čia labai svarbu ne tik jūsų žodžiai, bet ir žvilgsnis į save. Vonioje ar bet kur kur jūs pamatote save ryte veidrodyje, griežtai uždrauskite sau tokias mintis: “kokia aš šiandien užtinusi”, “kaip baisiai atrodau”, “mano plaukai primena ištaršytą varnų lizdą” ir t.t. Pamirštam visus blogus teiginius ir mintis. Na ir kas, kad truputį patinę paakiai, bet aš vis vien išlikau labai graži, mano šypsena labai graži, aš tiesiog puikiai atrodau, o kai išsimaudysiu ir pasidažysiu, būsiu išvis svajonių moteris 🙂 Lepinam, lepinam ir dar kartą lepinam save kalbomis, juk mes, moterys, ir taip jau esame deivės, tai galim save girti į valias 🙂
4. Dienos planas. Jei tik išeina, labai pasistenkite susidėlioti dienos planą, taip išvengsite bereikalingo blaškymosi po internetą, el.paštą ir kitas komunikacijos priemones. Kūrybiškus darbus rekomenduojama atlikti pirmoje dienos pusėje, o nereikalaujančius intensyvaus mąstymo – antroje pusėje. Pagal tai galite pasidėlioti dienotvarkę. Na, o jei labai jau nemėgstate dienotvarkės arba jūsų grafikas neintensyvus, turėkite dienos arba savaitės tikslą ir pasistenkite kiekvieną dieną nuveikti vardan užsibrėžto tikslo.
 
5. Dėmesio valdymas. Būkite pastabūs sau. Stebėkite, kur krypsta jūsų dėmesys, nes ten kur telkiame savo dėmesį, toks tampa ir mūsų gyvenimas. Nes dėmesys ir yra viena didelė gyvenimo sudedamoji dalis 🙂 Telkiam į pozityvius dalykus – pozityvus, į neigiamus – ar mums tikrai reikia negatyvo?
 
  • Venkite apkalbų su draugais ir kolegomis, nes pats galite tapti jų objektu;
  • Venkite neigiamo informacinio srauto, blogos naujienos iš portalų, draugų, kaimynų, socialinių tinklų (pagalvokite, ar jums tikrai reikalinga informacija apie karą, avarijas, ligas ir t.t.);
  • Valdykite socialinių tinklų srautą (aš pati Facebooke turiu gal tik 3 draugus, kurių postus matau ant savo sienos, visus kitus padariau “Unfollow”, o jei mane kažkas domina, tai nueinu pati ir pasižiūriu, tik prieš žiūrinti pagalvoju, ką tai duos mano gyvenime);
  • Skaitykite pozityvias knygas, straipsnius, iškilių asmenybių gyvenimo istorijas, jūsų gyvenimo sritį tobulinančias profesines knygas.
6. Pozityvumo valdymas. Pasistenkite dienos metu išlikti kuo pozityvesnis, tai nereiškia, kad jei kažkas šaukia ant jūsų, jūs turite šypsotis ir linksėti galvą, tiesiog išmokite šiek tiek atsiriboti nuo sunkių situacijų ir pažvelgti į jas iš šono. Būkite sąmoningas ir pasistenkite pažvelgti šį visas situacijas iš kitos pusės. Paklauskite savęs, kodėl man taip nutiko, ką padariau ne taip, kodėl pritraukiau nemalonų/ neigiamą įvykį į savo gyvenimą? Kaip galiu visą tai pakeisti. Kalbėkite su savimi, tik darykite tai nuoširdžiai ir objektyviai, be savęs liaupsinimo. Pasistenkite suprasti tiek save, tiek kitą žmogų.
 
Galbūt jei vadovas šaukia, jūs mokotės kantrybės, o galbūt jums tikrai reikia pasitempti ir jis tai parodo, o gal jis duoda ženklą, kad laikas ieškoti įdomesnio darbo ir t.t. Pamėginam ieškoti teigiamos grandies dalies 🙂
 
Kiekviena diena yra nauja mūsų gyvenimo pradžia, kurkite tą pradžią kuo geresnę, gražesne ir efektyvesne, leiskite būti sau meniškomis asmenybėmis, kurios gali kurti savo gyvenimą, taip kaip patinka.