Kai svajoji, kad pasaulis sustotų SEKMADIENĮ arba kaip išlikti visą savaitę

03/09/2016

rytas

Sekmadienio vakaras dažnam mūsų virsta neramiu pirmadienio ryto laukimu. “Ir vėl į darbą”, “Vėl anksti keltis”, “Visą savaitę vėl klausytis pikto vadovo ir bambančių kolegų”. Tačiau, ką mes kiekvienas galime padaryti, kad visa savaitę taptų prasminga ir įdomia kelione, kuri įkvepia, žadina ir suteikia džiaugsmo kasryt pabusti su nuotaika.

Kiekvienas turime atrasti savo jėgų šaltinį ir svarbiausia – veikti, stengtis, kad būtų lengviau. Žinoti neužtenka, reikia daryti. Daugelis žmonių yra „įsisukę“ į rutiną ir neberanda laiko apsidairyti. Kartais reikia tiesiog sustoti ir skirti laiko sau bei artimiesiems.

Megzkite santykius

Paklauskite psichologų, ekonomistų, draudimo agentų ir pagyvenusių žmonių – visi jie vienu balsu pasakys jums, kad gyvenime nėra nieko svarbiau už santykius. Tuo lengva patikėti, kai kalbama apie artimuosius. Tačiau net paviršutiniški, niekuo neįpareigojantys santykiai gali suteikti jums laimės.

draugyste

Pokalbis su visiškai nepažįstamu žmogumi mums atrodo sunkus, tačiau dažniausiai pirminis nesmagumas trunka neilgai, o artimų santykių nebuvimas suteikia savų privalumų – nieko nežinoma apie vienas kitą ir kartais tai mums suteikia daugiau galimybių atvirai pasikalbėti.

„Jums nebūtina keisti įprasto savo gyvenimo stiliaus, tiesiog sutelkite savo dėmesį į kitus. Klausykite. Klauskite apie tuos gerus dalykus, kurie žmonėms neseniai nutiko, išklausykite juos, stenkitės juos nudžiuginti. Nebijokite būti atviri – jūsų pašnekovas, greičiausiai, taip pat jaučiasi nejaukiai, todėl jūsų iniciatyva padės jam tai įveikti.

Taigi, pats patikimiausias būdas pasijausti laimingesniu – megzti santykius. Prisiminkite, kad džiuginti gali ne tik artimi santykiai.

Darykite pertraukas – skirkite laiko sau

Didelė mūsų kasdieninių užsiėmimų dalis nukreipta į kokio nors tikslo siekimą. Mes tvarkomės, kad namuose būtų švaru, ateiname į darbą, kad atliktumėme tam tikrą užduočių dalį, vakare mylimės, kad pasiektumėme orgazmą. Mūsų gyvenimas susideda iš nuolatinės tikslingos veiklos.

joga moterims

Žinoma, tikslų siekimas mūsų gyvenimui suteikia prasmę ir tvarką, tačiau dažniausiai mes pervertiname rezultatą ir užmirštame, kad pats procesas taip pat gali teikti malonumą ir džiaugsmą. Pamirštame, kad gyvenime yra vietos žaidimui, linksmybėms, rūpinimusi savimi.

Kas valandą ar pusantros darykite pertraukas. Kad nejaustumėte pervargimo ir nerimo, leiskite sau nieko neveikimo laikotarpius.

Būkite pakantesni diskomfortui

Daugelis mūsų pareina namo ir galvoja: „Tiesiog noriu ramiai pasėdėti, nieko neveikti“. Tai suprantama, jeigu daug dirbote ir visai nebeliko jėgų. Tačiau „nieko neveikdami“ savo gyvenimui daugiau malonumo nesuteiksite. Paradoksas slypi tame, kad dažniausiai mes norime daryti ne tai, kas suteiks mums daugiau laimės, o tai, kas mums atrodo paprasčiau.

Psichologiniai tyrimai parodė, kad paaugliai vidutiniškai du kartus dažniau jaučia džiaugsmą užsiimdami savo pomėgiais ar sportu, nei žiūrėdami televizorių ar žaisdami vaizdo žaidimus.

Psichologė C. Karter siūlo sudaryti stipriųjų pusių, interesų ir tų gyvenimo sričių, kurioms mums artimiausios, sąrašą. Pasirūpinkite, kad jūsų gyvenime nuolat būtų jums įdomūs dalykai, kad tai skatintų jus kūrybai, teiktų džiaugsmą.

Taigi, būkite pakantesni diskomfortui. Darykite tai, kas palaiko jūsų tonusą, o ne tai, kas atrodo paprasčiau. Meistriškumo pojūtis, mėgavimasis mėgstama veikla – visa tai gyvenimui suteikia prasmę.

Medituokite

Daugybė tyrimų parodė meditacijos galią įkvėpti mus energijos, bet nėra būtinybės sėdėti prie žvakių šviesos sukryžiavus kojas ar mokytis mantras. Anot Judith Orloff, Kalifornijos universiteto psichiatrijos profesorės, netgi mini meditacija duoda neblogą rezultatą. Bent  minučių meditacija padės nusiraminti, nustoti skubėti. Mes galime pripildyti save energijos, kontroliuoti jos tėkmę.

meditacija

Pradėkite dieną pozityviai – su trumpa meditacija, vėliau dienos metu „pasikrauti“ atokiuose kampeliuose, pavyzdžiui, per darbo pertraukėles. Meditacija prieš miegą padės nusiteikti kokybiškam ir giliam miegui, atpalaiduos visą kūną ir nuramins protą po dienos rūpesčių.

Pradėkite judėti

Šaltuoju metų laiku labai paprasta pasiduoti blogiems įpročiams, o pasyvumas yra tikrai labai dažnai pasitaikanti nuovargio priežastis. Kas galėjo pagalvoti, kad ilsintis nieko nedarant galima pavargti, ką? Tačiau yra būtent taip. Kuo pasyvesni esate, tuo labiau aptingsta Jūsų kūnas. Štai kodėl svarbu reguliariai užsiimti fizine veikla.

jogos uzsiemimai

Kiekvieną dieną galite būti aktyvūs tiek patalpoje, tiek atvirame ore; tiesiog pamėginkite ir pamatysite kaip greitai nuovargis išgaruos.

Džiaukitės kiekviena Jums likusią gyvenimo diena. Kelkite savo gyvenimo kokybę taip, kad nesvarbu kas tai būtų – sekmadienis, trečiadienis ar penktadienis – viduje būtų visuomet tokia pati ramybė, vidinis džiaugsmas ir tikėjimas savimi.