Jogos užsiėmimai

Jogos užsiėmimai. Žmogaus kūnas yra pritaikytas judėti. Kuomet jis tampa lankstesnis, protas taip pat tampa plastiškesnis. Kai mokomės išlaikyti kūno pusiausvyrą, išmokstame proto ir emocijų sutelktumo. Mūsų fizinis kūnas ir protas, mintys ir emocijos yra tiesiogiai susiję, todėl stiprinant kūną, tuo pačiu galime išmokti valdyti savo dvasinę bei emocinę energiją, išmokti ne tik išorinio, bet ir vidinio atsipalaidavimo.

Joga kūno tvirtumui ir lankstumui

Joga yra universali sistema, kurioje lavinamos visos fizinės žmogaus savybės, lankstumas, ištvermė, didėja statinė ir dinaminė jėga, gerėja koordinacija, stiprėja psichinė sveikata. Nuolatinė praktika su laiku padeda įgyti daugiau kūno lankstumo.

Vidinė ramybė ir susitelkimas dabartyje

Joga moko, kad tikrosios laimės ir gyvenimo sėkmės priežastys glūdi mūsų mintyse. Mūsų gyvenimo būdas ir patyrimai tiesiogiai priklauso nuo to, kaip mes mąstome. Tai, kas mes esame dabar, ką iki šiol pasiekėme, yra mūsų minčių rezultatas. Vaizduote mes kuriame savą malonumų ir skausmo pasaulį. Šios savybės kyla iš mūsų proto santykio su objektais, bet ne iš pačių objektų. Jogos užsiėmimų metu mokomės valdyti savo kūną ir vidinius savo pojūčius.

Joga pradedantiesiemsJogos užsiėmimu metu, mokiniai mokosi būti čia į ir dabar, sutelkti dėmesį į tai, ką daro. Taip mokomės ir gyvenime susitelkti į esamą akimirką, mažiau rūpintis dėl ateities ir atsiriboti nuo statiškos, nekintančios praeities.

Meditacijos metu mokinamės sumažinti minčių srautą, kad galėtume aiškiau jausti savo savastį, kuri yra laimė. Minčių srauto sumažinimas ir yra tikroji vidinė ramybė.

Sveikatos stiprinimas ir vidaus organų veiklos gerinimas

Asanos įvairiapusiškai naudingos ir kūno, ir proto sveikatai. Jos sustiprina kūną, padidina jo lankstumą, stimuliuoja vidaus organus ir liaukas, atnaujina nervų sistemos ląsteles, pagerėja deguonies patekimas į audinius. Mentaliniame lygmenyje pagerėja koncentracija, išauga emocinė pusiausvyra, santaika sus savimi, ramybė ir stabilumas.

Nuolat praktikuojant jogą, mes patys imame keistis, keičiasi mūsų pasaulėžiūra. Tampame tolerantiškesni, ramesni, pozityvesni, gerėja gyvenimo kokybė. Gebame geriau valdyti savo emocijas, kasdienybėje matome daugiau džiaugsmo, išmokstame sukoncentruoti savo mintis, todėl tampa daug lengviau atlikti įvairias užduotis.

Atpalaiduotas protas atpalaiduotame kūne – natūrali būsena, prigimtinė teisė. Tik gyvenimo tempas priverčia tai pamiršti. Atsipalaidavimas padeda išlaisvinti milžiniškus energijos kiekius.

Na, o jei norime, kad mūsų gyvenimas gerėtų, o joga greičiau atneštų teigiamus rezultatus, turime vadovautis triguba slapta vieno žinomiausių pasaulyje jogos ir meditacijos mokytojo Svamio Šivanando formule: „Praktikuok, praktikuok ir…. praktikuok!”.

Jogos gali lankyti kiekvienas – nepriklausomai nuo amžiaus, ūgio, lankstumo ar sveikatos. Joga gali užsiiminėti ir jauni, ir seni, turintys per didelį svorį, tik pradedantys sportuoti, nėščios ar pagimdžiusios moterys – ji tinka ir padeda visiems. Be to, kiekvieną pozą galima pritaikyti savo poreikiams, atlikti ją pagal individualius gebėjimus ir pasiekti maksimalų rezultatą.