Rebefingas/ Sąmoningas kvėpavimas

Mes kvėpuojame visą gyvenimą, nuo pat pirmos iki paskutinės sekundės. Dažnai patys net nesuvokiame, kokia galinga jėga glūdi mymuse. Sąmoningas kvėpavimas didina gyvenimo džiaugsmą ir protinį aktyvumą, suteikia energijos ir žvalumo. Svarbiausia – teikia gyvybinės energijos, nes harmonizuoja jos tekėjimą energiniais kanalais. Padeda atstatyti ryšį su savo siela, girdėti ją, gyventi prasmingą gyvenimą, kurti, džiaugtis, mylėti ir būti laimingiems.

Praktikuojant sąmoningą kvėpavimą (rebefingą) ilgainiui pradedame geriau save realizuoti, „pažadiname“ prigimtinius gabumus, pataisome santykius su artimaisiais, atsikratome įvairių baimių ir nerimo, suvokiame emocines ir dvasines ligų priežastis.

Sąmoningo kvėpavimo (rebefingo) sesijai jokio fizinio pasiruošimo nereikia. Čia gali dalyvauti tiek jaunas, tiek senas. Viskas, ko jums tereikia – ateiti, kvėpuoti ir stebėti.

Mes nesusimąstome, kokią didelę reikšmę fizinei, emocinei, dvasinei sveikatai turi kvėpavimo pokyčiai. Norint būti sveikam, pirmiausia reikia atpalaiduoti, išlaisvinti fiziologinį kvėpavimo mechanizmą ir visą kūną nuo jo giliausiuose sluoksniuose glūdinčios įtampos, sukauptos per dešimtmečius. Juk ji kenkia psichologinei, emocinei, dvasinei savijautai.

Jei norime būti sveiki, laimingi, aktyvūs, jei rūpinamės savo augimu ir tobulėjimu, jei esame ieškotojai ir tiesiog tyrinėjame gyvenimą, tuomet turėtume pažinti kvėpavimo jėgą ir galimybes. Išmokti valdyti jį, suvokti ir sąmoningai kurti savo realybę.

Rebefingo/ Sąmoningo kvėpavimo terapijos teikiama nauda:

  • Padeda išsilaisvinti nuo ilgą laiką kauptų negatyvių emocijų ir įvykių;
  • Padeda suprasti mūsų gyvenime vykstančių įvykių priežastis;
  • Atsiranda geresnis savęs pažinimas ir suvokimas;
  • Padidėja gyvybingumas, kūrybingumas ir gyvenimo džiaugsmas;
  • Sumažėja streso, atsiranda daugiau vidinės ramybės;
  • Šalina nuovargį, pyktį ir įtampas;
  • Mažina fizinį ir emocinį skausmą;
  • Gerėja santykiai su žmonėmis ir su pačiu savimi.

Užsiėmimus veda Indrė Marija