7 patarimai, kaip GREITAI padidinti energijos kiekį

22/11/2017

arbata

Žmogus nuolat eikvoja energiją gyvybinėms organizmo funkcijoms palaikyti ir fiziniam darbui atlikti. Ryte mes prabundame pasikrovę, žvalūs, energingi, tačiau dienai einant pajaučiame, kad pritrūkstame jėgų. Vos pajutus energijos stygių nėra būtina iš karto griebtis kavos puodelio ar tonizuojančių gėrimų. Papasakosime labai paprastus būdus, kurie gali padėti lengvai susigrąžinti jėgas.

  1. Trumpas pasivaikščiojimas

Šiek tiek atitrūkite nuo darbų ir išeikite į lauką. Nesvarbu tai parkas ar miesto šaligatvis, grynas oras gąžins jums jėgas ir pusiausvyrą. Galite net kažkur trumpam prisėsti, giliai pakvėpuoti. Pasivaikščiokite neskubėdami, stebėkite kvėpavimą, žingsnius. Leiskite sau bent trumpam atidėti darbus į šalį, apsidairykite, ką matote, pasidžiaukite vaizdais.

  1. Lengva mankšta

Kūno išjudinimas labai greitai padeda susigrąžinti jėgas. Didžiąją dienos dalį daugelis mūsų prasėdime sustingę kėdėje, nors mūsų kūnas yra sukurtas judėti. Sportuojant mažėja streso hormonų (adrenalino, kortizolio ir kitų) bei daugėja tokių hormonų kaip endorfinai – šie hormonai mažina skausmą, kelia nuotaiką. Nereikia nieko sudėtingo, tiesiog prasitampykite, prajudinkite kojas, rankas, pakilnokite jas, prasukite riešus, kaklą.

  1. Pogulio laikas

Jei turite galimybę, leiskite sau bent 10-15 minučių ramiai pagulėti. Jogoje yra poilsio asana Šavasana. Šios asanos metu tiesiog atsigulama ant žemės arba kilimėlio, kojas ir rankas pasidedam plačiau ir stebime kvėpavimą, savo kūno pojūčius, sąmoningai atpalaiduojame visas kūno dalis. Neužmikite ir pasistenkite mintimis niekur neklaidžioti (po darbus ar namus), leiskite ir protui pailsėti.

  1. Sveiki užkandžiai

Atkreipkite dėmesį ar jėgų trukūmas nėra susijęs su alkiu. Jei pajautėte, kad norite valgyti, nors dar nėra pietų metas, lengvai užkąskite. Pasirinkite užkandžius, kurie neapsunkintų jūsų organizmo. Tai gali būti riešutai, džiovinti vaisiai ar tiesiog obuolys, bananas. O galbūt juodojo šokolado gabalėlis.

  1. Vandens stiklinė

Išgerkite stiklinę vandens. Labai gerai su citrina ar greipfrutu. Vanduo skystina kraują, atgaivina organizmo veiklą ir fukcionalumą, tad šį atributą būtinai įtraukite į savo dienotvarkę. Turėkite ant darbo stalo nedidelį ąsotėlį, kad nepamirštumėte gerti vandens.

  1. Pamedituokite

Meditacija atneša vidinę harmoniją. Kai jaučiatės priblokšti, nestabilūs ar emociškai išbalansuoti, meditacija padeda sugrįžti į ramybės būseną. Kuo giliau pailsėjęs ir atsipalaidavęs esate, tuo dinamiškesnė yra tavo aktyvi veikla. Kaip medituoti? Yra daug įvairių būdų, bet galima pradėti taip: atsisėskite jums patogioje vietoje, užsimerkite ir stebėkite savo mintis, pojūčius, kvėpavimą, kaip oras įeina į šnerves ir išeina. Stenkitės nesusitapatinti su įvairiom mintim, o tiesiog stebėkite, stebėkite, stebėkite. Pradžioje gali būti sunku, bet po kiek laiko pajusite meditacijos naudą. Pradėkite bent po 10 minučių kiekvieną dieną.

  1. Pakeiskite aplinką

Kartais jau būna taip, kad “užsisėdime” vienoje vietoje. O išėjimas kitur – tarsi atgaivina. Skirkite laiko sau ir nueikite į kokią naują kavinę, restoraną, naują spektaklį, pakeiskite darbo vietą ir t.t. Išbandykite kažką naujo, ko prieš tai dar nebandėte.